Przetarg 12231686 - 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu...

   
Analizuj Zamówienie 12231686
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-16
przedmiot ogłoszenia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do stentowania DJ dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gl
iwicach2.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1)Opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa (OPZ,SAC) – załącznik nr 2 do SWZ,2)Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy (PPU) – załącznik nr 4 do SWZ.3. Zamawiający nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.5. Informacje na temat wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia zawarte zostały w rozdziale IX SWZ.6. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 14.04.2026 r.7. Klauzulę informacyjna wynikającą z treści art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Zamawiający zamieścił w SWZ.8.Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zawarte są w SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa zestawu do stentowania DJ dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do stentowania DJ dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1)Opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja asortymentowo-cenowa (OPZ,SAC) – załącznik nr 2 do SWZ,2)Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy (PPU) – załącznik nr 4 do SWZ.3.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 7 tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy- załączniki 4 do SWZ.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp. tzw. procedurę odwróconą.5. Szczegóły zawiera SWZ.

DZ/DZ-381-1-96/25
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, materiały medyczne
kody CPV 33100000, 33125000, 33168100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , materiały medyczne