Przetarg 12197569 - Część 1: Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa...

   
Analizuj Zamówienie 12197569
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Część 1: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w ZłotokłosieDotyczy części I – dostawa art. spożywczych,Przewidywana ilość osób objętych
wyżywieniem ( dotyczy 380 obiadów) poczynając od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Dostawy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SWZ oraz z projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik do SWZ.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w ZłotokłosieDotyczy części II – dostawa świeżego mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu i jego przetworów, Przewidywana ilość osób objętych wyżywieniem ( dotyczy 380 obiadów) poczynając od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Dostawy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SWZ oraz z projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik do SWZ.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w ZłotokłosieDotyczy części III – dostawa świeżych owoców i warzyw Przewidywana ilość osób objętych wyżywieniem ( dotyczy 380 obiadów) poczynając od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Dostawy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SWZ oraz z projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik do SWZ.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w ZłotokłosieDotyczy części IV – dostawa wyrobów garmażeryjnychPrzewidywana ilość osób objętych wyżywieniem ( dotyczy 380 obiadów) poczynając od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Dostawy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SWZ oraz z projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik do SWZ.

Część 5: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w ZłotokłosieDotyczy części V – dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb, Przewidywana ilość osób objętych wyżywieniem ( dotyczy 380 obiadów) poczynając od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych. Dostawy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr A do SWZ oraz z projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik do SWZ.

124/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00577076/01 z dnia: 2025-12-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zdolności technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca winien przedstawić z okresu ostatnich 3 lat:

Dotyczy części I – dostawa art. spożywczych, o wartości min. 200 000,00 zł brutto
Dotyczy części II – dostawa mięsa o wartości min. 150 000,00 zł brutto
Dotyczy części III – dostawa świeżych warzyw i owoców, o wartości min. 150 000,00 zł brutto
Dotyczy części IV – dostawa wyrobów garmażeryjnych, o wartości min. 150 000,00 zł brutto
Dotyczy części V – dostawa mrożonek o wartości min. 100 000,00 zł brutto

zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie zapisów Część II pkt 2 niniejszej SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
2) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
(Zamawiający nie precyzuje tego warunku)
d) zdolności technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca winien przedstawić z okresu ostatnich 3 lat:

Dotyczy części I – dostawa art. spożywczych, o wartości min. 200 000,00 zł brutto
Dotyczy części II – dostawa mięsa o wartości min. 150 000,00 zł brutto
Dotyczy części III – dostawa świeżych warzyw i owoców, o wartości min. 150 000,00 zł brutto
Dotyczy części IV – dostawa wyrobów garmażeryjnych, o wartości min. 150 000,00 zł brutto
Dotyczy części V – dostawa mrożonek o wartości min. 100 000,00 zł brutto

zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ
Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00592139/01 z dnia: 2025-12-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.10. Ofertę można składać na Przed zmianą:
wszystkie części
Po zmianie:
jedną część
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.11. Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.12. Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy Przed zmianą:

Po zmianie:
1
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-15 09:00
Po zmianie:
2025-12-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-15 09:30
Po zmianie:
2025-12-17 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-13
Po zmianie:
2026-01-15
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze