Przetarg - Dokarmianie ptaków oraz bieżące konserwacje urządzeń...

   
Analizuj Zamówienie 3501091 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-11-07
przedmiot ogłoszenia
Dokarmianie ptaków oraz bieżące konserwacje urządzeń
Przedmiotem zamówienia prowadzonego w ramach części działania C.7 Aktywna oc
hrona nizinnych populacji głuszca (Tetrao urogallus L.) na terenie Borów Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej jest bieżący przegląd, konserwacja, bieżące drobne naprawy wolier i urządzeń oraz dokarmianie ptaków po okresie adaptacji w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 14 lipca 2015 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Sprawdzanie skuteczności działania urządzeń, wykonywanie ewentualnych drobnych napraw
wolier i urządzeń znajdujących się na powierzchni adaptacyjnej ( elektryzatory, czujniki ruchu)
oraz kontrola stanu, a w razie potrzeby wykaszanie terenu pod drutami elektryzatorów.
2. Karmienie osobników nie rzadziej niż raz na 2 dni - wykładanie karmy zakupionej przez
Zamawiającego oraz podawanie innych, ewentualnych komponentów pokarmowych
powierzonych przez Zamawiającego, obejmujące również transport karmy z siedziby
Zamawiającego na powierzchnie wsiedleniowe.
3. Inne, drobne prace terenowe, w tym również mycie i dezynfekcja urządzeń do dokarmiania
(poidła, miski, podstawki pod miski, daszki do karmików)
4. Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, uszkodzeniach
przekraczających drobne awarie, odstępstwach od normy, zaobserwowanym podczas
wykonywania usługi zachowaniu ptaków, potrzebach w zakresie karmy itp.
5. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę do wykonywania zadań tej części zamówienia nie mogą
mieć styczności z ptactwem domowym (kury, gołębie i inne).
6. Pracochłonność usługi skalkulowano w wysokości 8 roboczodni (64 rbg.) i maksymalnie do 72
roboczodni za cały okres świadczenia usługi. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia
ryczałtowego obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem tej części zamówienia (w tym
również dojazd na powierzchnię i transport karmy). Zapłata należności nastąpi na podstawie
comiesięcznego protokołu odbioru robót, podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego
i Wykonawcy, obejmującego faktyczne wykonanie zadań w każdym miesiącu świadczenia
usługi.
branża Medyczna
podbranża usługi związane z leśnictwem, rolnictwem, weterynaria - materiały
kody CPV 77230000, 77500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi związane z leśnictwem, rolnictwem , weterynaria - materiały