Przetarg - Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 2427104 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-09-19
przedmiot ogłoszenia
Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nau
czania i wychowania uczniów w klasach I III w Gminie Libiąż.
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych, instrumentów muzycznych oraz sprzętu sportowego do realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów w klasach I III w Gminie Libiąż .Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 22113000-5 książki biblioteczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 37300000-1 Instrumenty muzyczne i ich części, 37400000-2 sprzęt sportowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części ze względu na rodzaj dostarczanego asortymentu: CZĘŚĆ A:Pomoce dydaktyczne, CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne, CZĘŚĆ C: Sprzęt sportowy. Zakres ilościowy, terminy dostawy oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Miejscem wykonania zamówienia są placówki oświatowe tj.: Szkoła Podstawowa nr 2 w Libiążu, ul. Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż. Szkoła Podstawowa nr 3 w Libiążu, ul. Św. Barbary 5, 32-590 Libiąż. Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Libiążu, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Libiąż- Gromiec. Zespół Szkół w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki. Wykonawca zakupi i dostarczy wszystkie artykuły (pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt sportowy) na własny koszt do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia placówek oświatowych w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o terminie dostawy z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Dostawy asortymentu odbywać się będą miesięcznie. W każdym miesiącu od października 2012 do marca 2013 będzie następowała dostawa części asortymentu. Zakres i ilość partii dostawy będzie uzgodniona z Koordynatorem Projektu. W formularzu ofertowym został dokonany podział asortymentu na 2012 i 2013r. Wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. Rozliczenia za wykonywaną dostawę dokonywane będzie poprzez wystawioną i co miesiąc dostarczoną fakturę oraz protokół odbioru asortymentu podpisany przez Wykonawcę i odbierających asortyment Dyrektorów placówek oświatowych. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zapakowany w oryginalne opakowania producenta oraz odpowiadający, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca na każdy przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane prawem certyfikaty lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami (zgodne z polskimi i europejskimi normami). Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak dostatecznie dokładnych określeń zamawianych produktów, w opisie przedmiotu zamówienia ( formularz ofertowy załącznik nr 1 do siwz) wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów. Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, oraz zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. W opisie przedmiotu zamówienia kolorem zielonym zaznaczony został asortyment, który we wniosku o dofinansowanie został zaliczony w skład cross - finanscingu. Asortyment (sprzęt) w ramach cross-financingu należy rozumieć, jako środki trwałe, których wartość początkowa jest wyższa od 10% kwoty określonej w przepisach podatkowych, uprawniającej do dokonania jednorazowego odpisu amortyzacyjnego, czyli wartość początkowa jednostki sprzętu zakupionego w ramach cross-financingu powinna przekraczać 350 zł (z wyłączeniem zakupu mebli, które bez względu na wartość początkową stanowią cross-financing). Tak więc zgodnie ze złożonym wnioskiem i wytycznymi instytucji zarządzającej w ramach systemu realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup materiałów dydaktycznych, instrumentów muzycznych i sprzętu sportowego powyżej kwoty 350 zł. jest kwalifikowany w projekcie, jako wydatek poniesiony w ramach cross-finansingu. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone produkty w wymiarze określonym przez producenta. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady dostarczonych produktów, jak również braki i wady powstałe w czasie transportu i zobowiązany jest dostarczyć nowy, niewadliwy towar. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. CZĘŚĆ A: Pomoce dydaktyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz. CZĘŚĆ C:Sprzęt sportowy - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A- Pomoce dydaktyczne.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czesć A pomoce dydaktyczne- asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Instrumenty muzyczne.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B:Instrumenty muzyczne - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część - C Sprzęt sportowy.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ C:Sprzęt sportowy - asortyment i ilość określony został w załączniku nr 1 do siwz.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża oprogramowanie komputerowe, sprzęt sportowy, instrumenty muzyczne, materiały dydaktyczne, czasopisma, książki, kalendarze
kody CPV 22113000, 34400000, 37300000, 37400000, 39162100, 48190000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe, sprzęt sportowy, instrumenty muzyczne, materiały szkolne, czasopisma, książki, kalendarze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12207397 2025-12-17
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa modeli anatomicznych na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu...
11618855 2025-12-18
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rozwój posiadanego przez Zamawiającego systemu do...
12207655 2025-12-18
godz. 11:00
Mazowieckie Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania...
12235015 2025-12-18
godz. 13:00
Mazowieckie ZP.271.880.2025 Dostawa licencji wraz z usługą migracji i aktualizacji...
12233815 2025-12-18
godz. 15:00
Łódzkie Dostawa sprzętu sportowego.
12204356 2025-12-19
godz. 09:00
Podlaskie Uruchomienie systemu roweru publicznego SUWER w mieście Suwałki oraz jego...
12226252 2025-12-19
godz. 09:00
Wielkopolskie P/43/11890/DOZ/2025 Aplikacja dla lekarzy Ambulatoryjnej Opieki...
12228731 2025-12-19
godz. 10:00
Łódzkie Świadczenia usług serwisu systemu telefonicznego i informacyjnego Cali Center w...
12233401 2025-12-19
godz. 11:00
Mazowieckie Usługi druku książkowych publikacji naukowych
12231537 2025-12-19
godz. 14:00
Śląskie Zdalne świadczenie opieki serwisowej systemu READY. Przedmiot zamówienia: 1...