Przetarg 12234013 - Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz...

   
Analizuj Zamówienie 12234013
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-17
przedmiot ogłoszenia
Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontrakt
owej Wykonawca w szczególności zaprojektuje i wykona następujące Roboty:1) budowę drogi ekspresowej S10,2) budowę węzła drogowego: „Ślesin”, „Kruszyn/Sicienko” oraz przebudowę łącznic istniejącego węzła: „Bydgoszcz Zachód”,3) budowę Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP): „Strzelewo Południe”, „Strzelewo Północ”,4) przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową, przy czym w przypadku drogi krajowej nr 10 wymaga się jej przebudowę do klasy technicznej min. G i podłączenia w rejonie węzła Bydgoszcz Zachód;5) budowę/przebudowę dróg innych niż droga ekspresowa w tym zmiana przebiegu istniejących dróg, w celu przywrócenia naruszonych połączeń drogowych lub zapewnienia dojazdu do nieruchomości,6) budowę jezdni dodatkowych, zlokalizowanych w pasie drogowym drogi ekspresowej,7) budowę i przebudowę infrastruktury dla pieszych i rowerzystów,8) w przypadku skrzyżowania drogi krajowej z linią kolejową - skrzyżowania należy wykonać zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie,9) budowę przejazdów awaryjnych oraz zjazdów, wjazdów i wyjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,10) budowę pasów technologicznych (utwardzone pasy terenu dla potrzeb utrzymania),11) budowę obiektów inżynierskich,12) budowę i przebudowę systemu odwodnienia terenu,13) budowę i przebudowę urządzeń ochrony środowiska, w szczególności: zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno–naprowadzającym, zieleń i ogrodzenie drogi ekspresowej, ekrany przeciwolśnieniowe,14) budowę i przebudowę infrastruktury dla potrzeb obiektów przy drodze ekspresowej zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej,15) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,16) rozbiórkę budynków i obiektów budowlanych, rozbiórkę istniejącego korpusu drogowego, rozbiórkę elementów dróg, przepustów i innych, 17) budowę sieci teletechnicznej na potrzeby Zamawiającego, 18) budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,19) wykonanie organizacji ruchu, w tym urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,20) oczyszczenie i udrożnienie istniejących cieków, urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,21) po zakończeniu Robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi tymczasowe,22) wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,23) wznowienie lub ustalenie lub wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, 24) wykonanie wszelkich Robót wynikających z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego lub następującego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,25) budowę Systemu Zarządzania Ruchem zgodnie z zatwierdzoną Koncepcją Sytemu Zarzadzania Ruchem wraz z powiązaniem, synchronizacją z odcinkami sąsiednimi w tym w zakresie przesyłu danych dla wszystkich scenariuszy,26) wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, 27) w przypadku, kiedy w wyniku podziału nieruchomości zatwierdzonego decyzją ZRID na pozostałej po podziale części nieruchomości znajdować się będą budynki zlokalizowane poza liniami rozgraniczającymi, należy przebudować/wybudować wszystkie kolidujące przyłącza i instalacje zewnętrzne, zapewniając ww. budynkom funkcjonowanie na dotychczasowych zasadach,28) Pisemnie uzgodnić między Wykonawcami rozwiązania projektowe na styku sąsiadujących zadań. 29) usunięcie wszelkiej infrastruktury kolidującej m.in. konstrukcji, OZE wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą, 30) remont drogi krajowej nr 10, na odcinkach które nie będą stanowiły przebudowy na potrzeby powiązania z drogą ekspresową, 31) przeniesienie elementów małej architektury, m.in.: kapliczek, pomników, wiat oraz schronu;32) przeniesienie kolidujących zbiorników podziemnych bezodpływowych, do których odprowadzane są ścieki z domowych urządzeń kanalizacyjnych,33) dla skrzyżowania drogi z działką wód płynących uwzględnić korektę ewidencyjną przebiegu koryta zgodnie z przepisami i uzgodnić z właściwym zarządcą cieku.UWAGA: W związku z ograniczoną liczba znaków powyższy opis jest opisem skrótowym. Pełny opis zawarto w dokumentach zamówienia.Szacunkowa wartość zamówienia jest większa niż 20 000 000,00 EuroZamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. nawierzchni trasy głównej łącznie z wytworzeniem i wbudowaniem oraz wykonanie pozostałych warstw konstrukcji nawierzchni powyżej gruntu rodzimego (wykop) lub nasypowego (nasyp), z wyłączeniem dostaw materiałów i usług.
Część zamówienia: LOT-0002 Projekt i budowa drogi ekspresowej S10 Piła – Bydgoszcz od węzła Wyrzysk do węzła Bydgoszcz Zachód, odcinek 2: węzeł Nakło nad Notecią (bez węzła) węzeł Bydgoszcz Zachód (bez węzła) Nie ograniczając się do niżej wymienionych Robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej Wykonawca w szczególności zaprojektuje i wykona następujące Roboty:1) budowę drogi ekspresowej S10,2) budowę węzła drogowego: „Ślesin”, „Kruszyn/Sicienko” oraz przebudowę łącznic istniejącego węzła: „Bydgoszcz Zachód”,3) budowę Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP): „Strzelewo Południe”, „Strzelewo Północ”,4) przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową, przy czym w przypadku drogi krajowej nr 10 wymaga się jej przebudowę do klasy technicznej min. G i podłączenia w rejonie węzła Bydgoszcz Zachód;5) budowę/przebudowę dróg innych niż droga ekspresowa w tym zmiana przebiegu istniejących dróg, w celu przywrócenia naruszonych połączeń drogowych lub zapewnienia dojazdu do nieruchomości,6) budowę jezdni dodatkowych, zlokalizowanych w pasie drogowym drogi ekspresowej,7) budowę i przebudowę infrastruktury dla pieszych i rowerzystów,8) w przypadku skrzyżowania drogi krajowej z linią kolejową - skrzyżowania należy wykonać zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie,9) budowę przejazdów awaryjnych oraz zjazdów, wjazdów i wyjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,10) budowę pasów technologicznych (utwardzone pasy terenu dla potrzeb utrzymania),11) budowę obiektów inżynierskich,12) budowę i przebudowę systemu odwodnienia terenu,13) budowę i przebudowę urządzeń ochrony środowiska, w szczególności: zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno–naprowadzającym, zieleń i ogrodzenie drogi ekspresowej, ekrany przeciwolśnieniowe,14) budowę i przebudowę infrastruktury dla potrzeb obiektów przy drodze ekspresowej zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej,15) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej,16) rozbiórkę budynków i obiektów budowlanych, rozbiórkę istniejącego korpusu drogowego, rozbiórkę elementów dróg, przepustów i innych, 17) budowę sieci teletechnicznej na potrzeby Zamawiającego, 18) budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,19) wykonanie organizacji ruchu, w tym urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,20) oczyszczenie i udrożnienie istniejących cieków, urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,21) po zakończeniu Robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi tymczasowe,22) wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,23) wznowienie lub ustalenie lub wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, 24) wykonanie wszelkich Robót wynikających z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego lub następującego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,25) budowę Systemu Zarządzania Ruchem zgodnie z zatwierdzoną Koncepcją Sytemu Zarzadzania Ruchem wraz z powiązaniem, synchronizacją z odcinkami sąsiednimi w tym w zakresie przesyłu danych dla wszystkich scenariuszy,26) wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, 27) w przypadku, kiedy w wyniku podziału nieruchomości zatwierdzonego decyzją ZRID na pozostałej po podziale części nieruchomości znajdować się będą budynki zlokalizowane poza liniami rozgraniczającymi, należy przebudować/wybudować wszystkie kolidujące przyłącza i instalacje zewnętrzne, zapewniając ww. budynkom funkcjonowanie na dotychczasowych zasadach,28) Pisemnie uzgodnić między Wykonawcami rozwiązania projektowe na styku sąsiadujących zadań. 29) usunięcie wszelkiej infrastruktury kolidującej m.in. konstrukcji, OZE wraz z całą infrastrukturą towarzyszącą, 30) remont drogi krajowej nr 10, na odcinkach które nie będą stanowiły przebudowy na potrzeby powiązania z drogą ekspresową, 31) przeniesienie elementów małej architektury, m.in.: kapliczek, pomników, wiat oraz schronu;32) przeniesienie kolidujących zbiorników podziemnych bezodpływowych, do których odprowadzane są ścieki z domowych urządzeń kanalizacyjnych,33) dla skrzyżowania drogi z działką wód płynących uwzględnić korektę ewidencyjną przebiegu koryta zgodnie z przepisami i uzgodnić z właściwym zarządcą cieku.UWAGA: W związku z ograniczoną liczba znaków powyższy opis jest opisem skrótowym. Pełny opis zawarto w dokumentach zamówienia.Szacunkowa wartość zamówienia jest większa niż 20 000 000,00 EuroZamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. nawierzchni trasy głównej łącznie z wytworzeniem i wbudowaniem oraz wykonanie pozostałych warstw konstrukcji nawierzchni powyżej gruntu rodzimego (wykop) lub nasypowego (nasyp), z wyłączeniem dostaw materiałów i usług.

OBY.D-3.2410.3.2025
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, projekt drogowy
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45120000, 45210000, 45220000, 45221000, 45230000, 45231000, 45233120, 45233220, 71000000, 71240000, 71250000, 71313000, 71320000, 71330000, 71350000, 71351910, 71352000, 71510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , mosty, wiadukty , projekt drogowy