Zlecenie 12233559 - Objęcie opieką serwisową wymienionego poniżej...

   
Analizuj Zamówienie 12233559
źródło Internet
data publikacji 2025-12-15
przedmiot zlecenia
Objęcie opieką serwisową wymienionego poniżej oprogramowania InfoMedica/AMMS i Płatnik (producent Asseco Poland S.A.) tj.: - moduł
y Apteki i Apteczki Oddziałowe, - moduł Blok Operacyjny, - moduł Medycyna Pracy, - moduł Komercja, - moduł Bank Krwi, - moduł Przychodnia, - moduł Rehabilitacja, - moduł Zakażenia szpitalne, - moduł Ruch Chorych, - moduł Rozliczenia, - moduł Dokumentacja Medyczna, - systemy Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, - moduł Edytor formularzy, - moduł Punkt pobrań, - moduł Rejestracja, - moduł Gabinet Lekarski, - moduły Laboratorium i Kontroli Jakości, - system Zleceń (procesy wymiany danych), - moduł Finansowo-Księgowy, - moduł Rachunek Kosztów, - moduł Rejestr Sprzedaży, - moduł Kadry, - moduł Płace, - moduł Grafiki, - moduł Gospodarka Magazynowa, - moduł Wyposażenie, - moduł Środki Trwałe, - moduł Wycena Procedur Medycznych, - moduł Obsługa Kasy, - moduł Rejestr Zakupów, - moduł Kalkulacja Kosztów Leczenia, - moduł Wspomaganie Budżetowania, - oprogramowanie AMDX, - programem Płatnik, - pozostałe moduły oprogramowania związane z funkcjonowaniem systemu HIS (m.in. platformy integracyjne z P1, TOPSOR, KOWAL, ZSMOPL, PSIM, e-Rejestracja). 2) Zapewnienie pomocy techniczną: podczas bieżącej eksploatacji wymienionego oprogramowania, w przypadku zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej Zamawiającego oraz pomoc w rozwiązywaniu sytuacji awaryjnych i problemowych. 3) Pomoc w rozwiazywaniu bieżących problemów związanych z utrzymaniem i eksploatacją środowiska informatycznego. 4) Wykonawca na życzenie Zamawiającego dokona zmian konfiguracyjnych wymienionego oprogramowania. 5) Wykonawca zapewnia gotowość serwisową do wykonania poniższych usług z reakcją na zgłoszenie w ciągu 24 godzin i 2 godzin w przypadku wystąpienia błędu krytycznego: a) zainstalowanie i wdrożenie wersji Oprogramowania Aplikacyjnego otrzymanej w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników) objętego niniejszą umową; b) usunięcie awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwość wykonania terminowych prac; c) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e) regularne sprawdzanie poprawności wykonywania kopii bezpieczeństwa systemów informatycznych Zamawiającego; f) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. CD, łącza telekomunikacyjne itp); g) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; h) możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe