Zlecenie 1871946 - Obsługa brokerska tut. Urzędu Skarbowego w zakresie...

   
Analizuj Zamówienie 1871946 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2011-07-15
przedmiot zlecenia
Obsługa brokerska tut. Urzędu Skarbowego w zakresie ubezpieczeń majątkowych (w tym m.in. komunikacyjnych) w okresie 12 miesięcy li
czonych od dnia zawarcia umowy.
W ramach zawartej umowy obsługi pośrednictwa ubezpieczeniowego w zakresie ubezpieczeń majątkowych, Urząd Skarbowy oczekiwał będzie m.in.:
1.wykonywania przez Brokera czynności początkowych niezbędnych do zawarcia umów ubezpieczenia, w tym m.in. opracowania programu ubezpieczeniowego, uwzględniającego co najmniej trzech ubezpieczycieli,
2.skutecznego doprowadzania do zawarcia umów ubezpieczenia, w tym:
negocjacji warunków ubezpieczeń, ich zakresu, proponowanych wyłączeń, włączeń
i klauzul oraz kwotacji składek,
przedstawienia propozycji lokat w wybranych zakładach ubezpieczeń,
przedstawienia rekomendacji ubezpieczenia zalecanego jako najkorzystniejszego,
wykonywania czynności technicznych związanych z lokowaniem ubezpieczenia,
3. aktywnego udziału w bieżącej obsłudze umów ubezpieczenia, w tym:
uzyskania potwierdzenia ochrony ubezpieczeniowej oraz sprawdzenia pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym jej zgodności z wnioskiem i ofertą,
sprawowania nadzoru nad wykonywaniem umów ubezpieczenia,
pomocy w egzekwowaniu praw wynikających z zawartych ubezpieczeń m.in. spraw o odszkodowania (udział w procesie likwidacji szkód),
pośredniczenia w doubezpieczaniu lub rezygnacji Urzędu Skarbowego z ubezpieczenia,
nadzorowania zwrotu składek,
uzyskiwania potwierdzenia cesji z umów ubezpieczenia,
4. organizowania i nadzorowania wykonywania czynności brokerskich przez osoby uprawnione do ich wykonywania, działające w imieniu Brokera,
5. wykonywania innych czynności, niezbędnych do zapewnienia pełnej obsługi ubezpieczeniowej tut. Urzędu, a nie wymienionych powyżej,
W przypadku, gdy zawarcie ubezpieczeń przez Urząd Skarbowy wymaga zachowania procedur nałożonych przepisami o zamówieniach publicznych, serwis brokerski będzie obejmował odpowiednio:
1. sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia,
2. udział w komisji przetargowej w roli biegłego na pisemny wniosek Urzędu Skarbowego.
Do obowiązków Brokera należeć będzie również:
1. przekazywanie Urzędowi Skarbowemu informacji o upływającym terminie ważności polisy co najmniej na 45 dni roboczych przed upływem ostatniego dnia ochrony ubezpieczeniowej,
2. pisemne konsultowanie z Urzędem Skarbowym zakładów ubezpieczeń, do których będzie występował o złożenie ofert ubezpieczeniowych przed rozpoczęciem analizy rynku,
3. przedłożenie i zrecenzowanie zestawienia ofert zakładów ubezpieczeniowych co najmniej 10 dni roboczych przed terminem zawarcia umowy,
4. każdorazowe sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym polis przedkładanych Urzędowi Skarbowemu,
5. przedkładanie Urzędowi Skarbowemu podpisanych polis ubezpieczeniowych przez zakład ubezpieczeń, co najmniej na 3 dni robocze przed ich rozpoczęciem,
6. informowanie o terminach płatności składek oraz rat co najmniej na 5 dni roboczych przed upływem tych terminów,
7. składanie Zamawiającemu okresowych sprawozdań z realizacji programu ubezpieczeniowego, zawierających liczbę i rodzaj zawartych umów, a także wysokość składek ubezpieczenia, liczbę zaistniałych szkód oraz wysokość uzyskanych odszkodowań.
Sprawozdania, o których mowa w pkt 7, Broker winien każdorazowo przekładać Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 30 dni, liczonych od zakończenia polisy ubezpieczeniowej.
branża Finanse - ubezpieczenia
podbranża usługi brokerskie, doradztwo
forma zamówienie inne
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi brokerskie, doradztwo