Przetarg 12203150 - Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu...

   
Analizuj Zamówienie 12203150 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-08
przedmiot ogłoszenia
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Łowiczu

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne odbiory z sied
ziby Zakładu Karnego w Łowiczu odpadów komunalnych stałych, komunalnych płynnych oraz odpadów wyselekcjonowanych w ilościach określonych w poniższym zestawieniu:L.p. Nazwa Kod wg katalogu odpadów Ilość1 Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 650m³2 Szkło 20 01 02/15 01 07 80m³3 Tworzywa sztuczne 20 01 39/15 01 02 80m³4 Metale 20 01 40/15 01 04 80m³5 Ustabilizowane komunalne osady ściekowe 19 08 05 14 odbiorów 1. Dla odpadów o kodach : 20 01 02/15 01 07 ; 20 01 39/15 01 02 ; 20 01 40/15 01 04 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie 2. Dla odpadów o kodzie 19 08 05 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie. 3. Dla odpadów o kodzie 20 03 01 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz w tygodniu. 4. Zamawiający zastrzega, że ilość wytwarzanych odpadów może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w SWZ. Wskazane ilości poszczególnych odpadów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia faktyczne ilości poszczególnych odpadów mogą różnić się od określonych w SWZ, a łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy. 5. Strony ustalają, że podane potrzeby są ilościami maksymalnymi jakie może zamówić Zamawiający i mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 6. Czas wykonania usługi od momentu zgłoszenia wynosi 2 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych. 9. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny. Pojazdy używane do transportu muszą być przystosowane do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający ich mieszanie. Powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu) oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. 10. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów. 11. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo - transportowej. 12.  Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów zgodnie z hierarchią określoną w Ustawie o odpadach (priorytet odzysku nad składowaniem). Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.1) Realizacja usługipojemniki na odpady / częstotliwość odbioru Kod odpadu Ilość Min. objętość Częstotliwość1 20 03 01 3 5m³ Nie rzadziej niż raz w tygodniu2 20 03 01 3 3m³ Nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie3 20 01 02/15 01 07 1 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie4 20 01 39/15 01 0220 01 40/15 01 04 5 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie5 20 01 08 14 3 m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie2)Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.3) Wykonawca wystawia faktury VAT raz w miesiącu zgodnie z rzeczywistą ilością dokonanych wywozów, wg cen określonych w umowie.W związku z ustawą z dnia 9.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązuję się do:-przestrzegania obowiązujących na terenie jednostki przepisów porządkowych,- pojemniki do składowania odpadów komunalnych muszą posiadać stosowne atesty.

DKW.2232.9.2025.JA

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00592975/01 z dnia: 2025-12-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne odbiory z siedziby Zakładu Karnego w Łowiczu odpadów komunalnych stałych, komunalnych płynnych oraz odpadów wyselekcjonowanych w ilościach określonych w poniższym zestawieniu:
L.p. Nazwa Kod wg katalogu odpadów Ilość
1 Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 650m³
2 Szkło 20 01 02/15 01 07 80m³
3 Tworzywa sztuczne 20 01 39/15 01 02 80m³
4 Metale 20 01 40/15 01 04 80m³
5 Ustabilizowane komunalne osady ściekowe 19 08 05 14 odbiorów

1. Dla odpadów o kodach : 20 01 02/15 01 07 ; 20 01 39/15 01 02 ; 20 01 40/15 01 04 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
2. Dla odpadów o kodzie 19 08 05 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie.
3. Dla odpadów o kodzie 20 03 01 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz w tygodniu.
4. Zamawiający zastrzega, że ilość wytwarzanych odpadów może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w SWZ. Wskazane ilości poszczególnych odpadów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia faktyczne ilości poszczególnych odpadów mogą różnić się od określonych w SWZ, a łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy.
5. Strony ustalają, że podane potrzeby są ilościami maksymalnymi jakie może zamówić Zamawiający i mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
6. Czas wykonania usługi od momentu zgłoszenia wynosi 2 dni.
7. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
9. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny. Pojazdy używane do transportu muszą być przystosowane do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający ich mieszanie. Powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu) oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
10. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
11. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo - transportowej.
12.  Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów zgodnie z hierarchią określoną w Ustawie o odpadach (priorytet odzysku nad składowaniem).
Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
1) Realizacja usługi
pojemniki na odpady / częstotliwość odbioru
Kod odpadu Ilość Min. objętość Częstotliwość
1 20 03 01 3 5m³ Nie rzadziej niż raz w tygodniu
2 20 03 01 3 3m³ Nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie
3 20 01 02/15 01 07 1 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
4 20 01 39/15 01 02
20 01 40/15 01 04 5 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
5 20 01 08 14 3 m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie

2)Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
3) Wykonawca wystawia faktury VAT raz w miesiącu zgodnie z rzeczywistą ilością dokonanych wywozów, wg cen określonych w umowie.

W związku z ustawą z dnia 9.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.

Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązuję się do:
-przestrzegania obowiązujących na terenie jednostki przepisów porządkowych,
- pojemniki do składowania odpadów komunalnych muszą posiadać stosowne atesty.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne odbiory z siedziby Zakładu Karnego w Łowiczu odpadów komunalnych stałych, komunalnych płynnych oraz odpadów wyselekcjonowanych w ilościach określonych w poniższym zestawieniu:

L.p. Nazwa Kod wg katalogu odpadów Ilość
1 Niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 650m³
2 Szkło, Tworzywa sztuczne, Metale, Zmieszane odpady opakowaniowe 20 01 02/15 01 07, 20 01 39/15 01 02 , 20 01 40/15 01 04, 15 01 06 80m³
3 Nieczystości ciekłe 14 odbiorów

1. Dla odpadów o kodach : 20 01 02/15 01 07 ; 20 01 39/15 01 02 ; 20 01 40/15 01 04; 15 01 06 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów zbieranych w sposób selektywny. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
2. Dla nieczystości ciekłych według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie.
3. Dla odpadów o kodzie 20 03 01 według ustalonego harmonogramu i częstotliwości odbioru odpadów. Odbiór odpadów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -14:00 nie rzadziej niż raz w tygodniu.
4. Zamawiający zastrzega, że ilość wytwarzanych odpadów może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w SWZ. Wskazane ilości poszczególnych odpadów są ilościami przewidywanymi, które posłużą do określenia wartości przedmiotu zamówienia wg poszczególnych ofert. W trakcie realizacji zamówienia faktyczne ilości poszczególnych odpadów mogą różnić się od określonych w SWZ, a łączna wartość realizowanej umowy nie przekroczy wartości określonej ofertą wykonawcy.
5. Strony ustalają, że podane potrzeby są ilościami maksymalnymi jakie może zamówić Zamawiający i mogą ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
6. Czas wykonania usługi od momentu zgłoszenia wynosi 2 dni.
7. Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. Wykonawca winien posiadać aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych.
9. Wykonawca zapewnia, że posiada wyposażenie umożliwiające odbiór odpadów komunalnych oraz zapewnia jego właściwy stan techniczny i sanitarny. Pojazdy używane do transportu muszą być przystosowane do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający ich mieszanie. Powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu) oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
10. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymagania techniczne dotyczące wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów.
11. Wykonawca zapewnia, iż posiada odpowiednie usytuowanie i wyposażenie bazy magazynowo – transportowej.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów zgodnie z hierarchią określoną w Ustawie o odpadach (priorytet odzysku nad składowaniem).
Miejsce, sposób, terminy usługi oraz forma i termin płatności.
1) Realizacja usługi
pojemniki na odpady / częstotliwość odbioru
Kod odpadu/ Ilość Min. objętość Częstotliwość
1 20 03 01 3 5m³ Nie rzadziej niż raz w tygodniu
2 20 03 01 3 3m³ Nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie
3 20 01 02/15 01 07 1 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
4 20 01 39/15 01 02
20 01 40/15 01 04
15 01 06 5 1,1m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie
5 nieczystości ciekłe 14 3 m³ Nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie

2)Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
3) Wykonawca wystawia faktury VAT raz w miesiącu zgodnie z rzeczywistą ilością dokonanych wywozów, wg cen określonych w umowie.

W związku z ustawą z dnia 9.11.2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Zamawiający akceptuje faktury elektroniczne.

Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązuję się do:
-przestrzegania obowiązujących na terenie jednostki przepisów porządkowych,
- pojemniki do składowania odpadów komunalnych muszą posiadać stosowne atesty.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
90511000-2
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska