Przetarg 12201661 - Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych...

   
Analizuj Zamówienie 12201661 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-05
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludn
ości i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Część 1: Dostawa urządzenia do ładowania piasku

Część 2: cysterna do przewozu wody pitnej o pojemności 5 000 dm3.

Część 3: mobilna stacja do uzdatniania wody

Część 4: Mobilny agregat prądotwórczy

Część 5: Namioty pneumatyczne - 5 sztuk

Część 6: Agregat o mocy 7 kW – 10 sztuk

Część 7: urządzenia do magazynowania energii – 10 sztuk

Część 8: Agregat o mocy 6 kW – 10 sztuk

ZP.272.53.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00593858/01 z dnia: 2025-12-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) konieczność zmiany terminu dostawy:
a) spowodowana działaniem siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, uniemożliwiające Wykonawcy realizację zobowiązania w całości lub części (np. wojna, pożar, epidemia, klęska żywiołowa, nagły brak dostępności całości lub części zamówienia). W takim przypadku Strony zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia opóźnienia, a termin dostawy ulega przedłużeniu o czas trwania siły wyższej z zastrzeżeniem, o którym mowa w § 9 ust 3 Umowy.
b) spowodowana opóźnieniem w dostawie przedmiotu umowy przez podmioty trzecie, jeżeli Wykonawca wykaże, że opóźnienie nie nastąpiło z jego winy;
2) zmiany przepisów prawa lub wymagań technicznych, które powodują konieczność zastosowania innych rozwiązań niż pierwotnie przewidziano w opisie przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiana nie podnosi ceny umowy ani nie obniża jakości i parametrów przedmiotu umowy określonych w ofercie Wykonawcy,
3) konieczność dostosowania umowy do obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku braku dostępności całości zamówionego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w chwili składania oferty np. przejściowe problemy z łańcuchem dostaw u producenta i braku możliwości zmiany umowy, o której mowa w ust 2 pkt. 1) a), Wykonawca może dokonać dostawy części dostępnego asortymentu po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody. Wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie ilości faktycznie dostarczonych urządzeń i ich cen jednostkowych wskazanych w ofercie, bez obowiązku uzupełnienia brakującej części. Brak zgody Zamawiającego uprawnia Wykonawcę do odstąpienia od dostawy częściowej bez naliczenia kar umownych o których mowa w § 8 ust 1 pkt 1).

Warunki dokonania zmian wskazano w zał. nr 4 do SWZ
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) konieczność zmiany terminu dostawy:
a) spowodowana działaniem siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, uniemożliwiające Wykonawcy realizację zobowiązania w całości lub części (np. wojna, pożar, epidemia, klęska żywiołowa, nagły brak dostępności całości lub części zamówienia). W takim przypadku Strony zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia opóźnienia, a termin dostawy ulega przedłużeniu o czas trwania siły wyższej z zastrzeżeniem, o którym mowa w § 9 ust 3 Umowy.
b) spowodowana opóźnieniem w dostawie przedmiotu umowy przez podmioty trzecie, jeżeli Wykonawca wykaże, że opóźnienie nie nastąpiło z jego winy;
2) zmiany przepisów prawa lub wymagań technicznych, które powodują konieczność zastosowania innych rozwiązań niż pierwotnie przewidziano w opisie przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiana nie podnosi ceny umowy ani nie obniża jakości i parametrów przedmiotu umowy określonych w ofercie Wykonawcy,
3) konieczność dostosowania umowy do obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku braku dostępności całości zamówionego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w chwili składania oferty np. przejściowe problemy z łańcuchem dostaw u producenta i braku możliwości zmiany umowy, o której mowa w ust 2 pkt. 1) a), Wykonawca może dokonać dostawy części dostępnego asortymentu po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody. Wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie ilości faktycznie dostarczonych urządzeń i ich cen jednostkowych wskazanych w ofercie, bez obowiązku uzupełnienia brakującej części. Brak zgody Zamawiającego uprawnia Wykonawcę do odstąpienia od dostawy częściowej bez naliczenia kar umownych o których mowa w § 8 ust 1 pkt 1).
4) spowodowaną zmianą zasad i terminów uruchamiania transz finansowania w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 celem realizacji przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy.

Warunki dokonania zmian wskazano w zał. nr 4 do SWZ
branża Energoelektryczna, Motoryzacja, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, materiały, samochody specjalistyczne, maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 31121100, 31156000, 31434000, 34144212, 39522530, 42912330, 42921300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , samochody specjalistyczne , maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12223545 2025-12-17
godz. 09:00
Mazowieckie Przeglądy okresowe oraz naprawy awaryjne UPS będących awaryjnym źródłem...
12205948 2025-12-17
godz. 09:00
Wielkopolskie Zestaw do fotogrametrii niskiego pułapu- dostawa bezzałogowego statku...
12223839 2025-12-17
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa zagęszczarki stopowej
12207848 2025-12-17
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów prądotwórczych dla...
12231199 2025-12-17
godz. 10:20
Warmińsko-Mazurskie Przedmiot zamówienia: 1 Pompa obiegowa bezdławnicowa z mokrym wirnikiem silnika...
12226696 2025-12-17
godz. 10:39
Dolnośląskie DOSTAWA WKŁADÓW FILTRUJĄCYCH BRITA MAXTRA PRO Adres dostawy: MS19
12209175 2025-12-17
godz. 11:00
Śląskie SS & CS PIPES & FITTINGS / BIOAGRA 2 -zapytanie ofertowe
12204224 2025-12-17
godz. 13:00
Dolnośląskie Przedmiotem Zamówienia jest zakup przepustnic i zaworów zwrotnych dla PGE GiEK...
12229391 2025-12-17
godz. 13:00
Dolnośląskie DOSTAWA OPRAWA 0000-RO-7W-AT-3H-SM-TS-CW-9016 Adres dostawy: M040
12203656 2025-12-17
godz. 14:00
Pomorskie RG/160050918/7126 AS/ZAWÓR I CZĘŚCI ZAMIENNE DO ZAWORU VELAN