Przetarg - Zakup i dostawa fortepianu klasycznego Przedmiotem...

   
Analizuj Zamówienie 2801980 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-06-19
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa fortepianu klasycznego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego instrumentu muzycznego - fortepian k
lasyczny
(1 szt.) z pokrowcem i ławą (kod CPV: 37311000-1 instrumenty klawiszowe, 37321600-0 pokrowce
na instrumenty muzyczne lub akcesoria, 37321000-4 akcesoria do instrumentów muzycznych),
dla Państwowej Szkoły Muzycznej I st. im. Tadeusza Bairda w Grodzisku Mazowieckim wraz
z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Instrument ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu
do przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), który stanowi integralną część SIWZ.
3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Tadeusza Bairda, ul. Okulickiego 8, 05-827 Grodzisk Mazowiecki), transport i dostawa do siedziby Zamawiającego oraz strojenie instrumentu po jego wniesieniu do budynku i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia (fortepian z pokrowcem i ławą)
na okres (liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia): minimum 5 lat (fortepian), minimum 2 lata (pokrowiec, ława), zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu do 48 godzin w dni robocze (serwis dostępny co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu)
od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził po roku przegląd instrumentu na własny koszt (czas liczony od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia przedmiotu zamówienia).
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy przedmiotu zamówienia w terminie
do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii lub uszkodzenia. W okresie gwarancji, jeżeli okres naprawy przekroczy 14 dni, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrument zastępczy o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu, albo wymienić instrument na fabrycznie nowy.
6. W okresie gwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbiera przedmiot zamówienia
i dostarcza do serwisu lub Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, samodzielnie dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę) na koszt Wykonawcy. W okresie pogwarancyjnym, jeżeli nie ma możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający na własny koszt dostarcza przedmiot zamówienia do Wykonawcy lub
do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę).
7. W okresie gwarancyjnym, po naprawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia
do Zamawiającego.
8. Koszty transportu (związane z naprawą gwarancyjną przedmiotu zamówienia) oraz związane z tym ryzyko uszkodzenia, utraty lub zniszczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie instrumentu lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem
na typ instrumentu i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży
po stronie Wykonawcy.
13. Za równoważny, w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego, Zamawiający uzna taki, oferowany przez Wykonawcę instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem:
a) artystycznym, wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych i dźwiękowych
w trakcie wykonywania utworów muzycznych, takich jak przy użyciu fortepianu o parametrach referencyjnych,
b) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument, o podanych parametrach referencyjnych.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża instrumenty muzyczne
kody CPV 37311000, 37321000, 37321600
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instrumenty muzyczne