Przetarg - Zakup i dostawa wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w...

   
Analizuj Zamówienie 2749300 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2013-05-17
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa wyposażenia Pawilonu K w Szpitalu w Branicach
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia Pawilonu
K w Szpitalu w Branicach dla Zamawiającego z siedzibą przy ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 2 pakiety. 2. Przedmiot zamówienia pn -Zakup i dostawa wyposażenia pawilonu K w Szpitalu w Branicach- jest zadaniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 w Osi priorytetowej -Aktywizacja obszarów miejskich i zdegradowanych- w działaniu -Zagospodarowanie terenów zdegradowanych-. 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4. Gwarancje. Zamawiający wymaga przy dostawie wyposażenia dostarczenia karty gwarancyjnej. W przypadku sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią oferty dotyczących gwarancji pierwszeństwo będą miały zapisy Zamawiającego, a dla wyrobów z tych pakietów, dla których nie określono minimalnych wymagań zgodnie z warunkami gwarancji producenta, przy czym czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 14 dni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Znacznik nr 2A, 2B, do SIWZ, zawierające wymagania jakościowe, techniczne i ilościowe opisane jako wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia oferowany w ramach poszczególnych zadań-pakietów musi by dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać odpowiedni dokument dopuszczający do obrotu w danym zakresie. 7. Wykaz pakietów-zadań: Pakiet Nr 2A Żaluzje, Pakiet Nr 2B Pojemniki na odpadki.
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żaluzje typu refleksola 76
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2B - Pojemniki na odpadki
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 2A - Żaluzje
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żaluzje typu refleksola 76
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.53.10-5
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
CZĘŚĆ Nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2B - Pojemniki na odpadki
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2B - Pojemniki na odpadki
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.41.00-5,34.22.43.40-3
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
4) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena
branża Kosmetyki, środki czystości, Sprzątanie, Wyposażenie wnętrz
podbranża sprzęt do utrzymania czystości, pojemniki i kontenery na śmieci, żaluzje rolety
kody CPV 44115310, 44614100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt do utrzymania czystości , pojemniki i kontenery na śmieci , żaluzje rolety