Przetarg 12240713 - Zestaw do opracowania i druku modeli 3D do zabiegów...

   
Analizuj Zamówienie 12240713
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
Zestaw do opracowania i druku modeli 3D do zabiegów onkologicznych - drukarka skaner (dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki 3D z zestawem do finalnej obróbki modeli oraz skanerem 3D)


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie drukarki 3D z zestawem do finalnej obróbki modeli oraz skanerem 3D (zestaw do opracowania i druku modeli 3D do zabiegów onkologicznych) potrzeby USK-2 PUM w Szczecinie , zwanych dalej „sprzętem”.2. Opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem wszystkich składowych dostarczonego zestawu w tym materiałów eksploatacyjnych został zawarty w formularzu „Opis przedmiotu Zamówienia ” (zał. 2 do SWZ), formularz ten winien bezwzględnie być złożony wraz z formularzem oferty (zał. 1 do SWZ, zwany dalej również jako „FO”).3. Zamawiający wymaga by okres gwarancji oferowanego sprzętu wynosił minimum 36 miesięcy liczony od momentu odbioru sprzętu.4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizując przedmiot umowy działał zgodnie z zasadą „nie czyń poważnej szkody” (DNSH), określoną w art. 17 Rozporządzenia (UE) 2020/852 w tym w szczególności:• zapewnił, że urządzenia spełniają wymagania w zakresie energooszczędności,• zapewnił posiadanie wymaganych certyfikatów środowiskowych,• zapewnił minimalizację emisji i oddziaływań na środowisko,• odebrał i zagospodarował odpady powstałe w trakcie dostawy, instalacji lub serwisowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami (zapobieganie, ponowne użycie, recykling, odzysk, unieszkodliwianie),• transport i instalacja urządzeń zostały przeprowadzone w sposób minimalizujący wpływ na środowisko5. Zamówienie składa się z 1 zadania.6. Zamawiający w danym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych. Postępowanie dotyczy zakupu jednego typu sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być kompatybilny z dostarczanymi wyrobami. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. WIZJA LOKALNA:a) Celem poprawnej, rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia oraz dokładnej weryfikacji możliwości dostawy, montażu i uruchomienia zaoferowanego urządzenia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył ofertę po dokonaniu wizji lokalnej. Wizja lokalna , o której mowa w art. 131 ust. 2 PZP, dotyczy miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego.;b) Oferty złożone bez odbycia wizji lokalnej zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy.c) Wizja lokalna odbędzie się w dniu 29.12.2025r. o godz. 09:00 Informację dotyczącą miejsca spotkania należy uzyskać telefonicznie pod nr 91 48 38 678 lub 506 039 087 . Miejsce zostanie ustalone przez Kierownika Działu Informatycznego.d) Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić odbycie wizji lokalnej, o której mowa powyżej poprzez odnotowanie na liście obecności nazwy firmy, w imieniu której dokonał wizji oraz złożenie własnoręcznego podpisu na liście obecności przedstawionej mu przez Kierownika Działu Informatycznego.e) Po podpisaniu listy obecności przez wykonawcę zamawiający zobowiązany jest wydać wykonawcy zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymogu opisanego powyżej.9.Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia maksymalnie w terminie 21 dni kalendarzowych od podpisania umowy, przy czym dzień podpisania umowy nie jest wliczany do terminu realizacji.

ZP.220.136.25
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42960000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , maszyny i sprzęty inne